2019-06-12

Ladda ner och läs SÖRABs årsredovisning för 2018

Nu finns årsredovisningen och miljöredovisningen för 2018 äntligen ute. Under våren har flera medarbetare på SÖRAB jobbat med att sammanställa det föregående året på 50 sidor och här är resultatet.

Årsredovisningen för 2018 tar tillfället i akt att uppmärksamma SÖRABs 40-årsfirande förra året. Vi blickar tillbaks på bolagets 40-åriga historia, belyser nutiden och blickar framåt. I årets upplaga finns bland annat intervjuer med Parisa Liljestrand (vår nuvarande ordförande) och Elwe Nilsson (SÖRABs tidigare ordförande som satt i styrelsen i 24 år), artiklar om den nuvarande och den kommande avfallsplanen samt sammanställningar av förra årets plockanalys och vad som hänt på medarbetarfronten. I vanlig ordning rymmer även års- och miljöredovisningen revisionsberättelse, miljöredovisning och ord från vår VD Johan Lausing. Samt mycket mer. Här nedan finns en länk till pdf-versionen att ladda ner och läsa:

SOR0047_Arsredovisning2018_Webbversion.pdf

Jag förstår